13 Mart 2012 Salı

PROJE EKİBİ NASIL OLUŞTURULMALI?

Merhaba, 
Proje ekibi oluşturmak da nedir? derseniz şöyle açıklayayım...
Ortağım olan okullarda belli kişilerin sadece bu işle ilgilendiğini gördüm ve bende bir ekip oluşturmaya karar verdim. 
Projenin taslak aşamasında okuldaki öğretmen arkadaşlarım ve idarecilerimizin de katıldığı bir toplantı yaparak projenin kabul olması halinde projede aktif olarak çalışmak isteyen kişilerin isimlerini not ettim...
Proje kabul olduktan sonra ise bu toplantıyı tekrar ederek kesin isim listesini oluşturdum. Aynı bilgilendirmeyi ve yolu öğrenciler için de yaptım...
Ayrıca haftanın bir günü okul çıkışı (okulumuz tekli öğretim) proje ekibi ile sürekli toplanıp plan yapıp çalıştık (hala devam ediyoruz). 
Yurt dışına gidecek öğretmenleri bu ekipten seçtik, hangi öğrencilerin hangi ülkeye gideceklerini ise yine ekipteki öğretmenler ile proje ekibindeki öğrenciler arasından seçerek birlikte karar verdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder