3 Haziran 2014 Salı

AB Bakanlığı, AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı tarafından 26-30 Haziran 2014 (26 Haziran akşamı başlangıç, 30 Haziran öğle yemeği ile bitiş) tarihlerinde Ankara’da Gençlik Programı, Ana Eylem 3: Yapılandırılmış Diyalog Eğitim Programı düzenlenecektir.

Eğitim Programına Gençlik Programı, Ana Eylem 3: Yapılandırılmış Diyalog projesi hazırlamak isteyen;

-Sivil toplum örgütlerinde aktif olarak yer alan 13-30 yaş arası gençler ya da 30 yaş üstü gençlik çalışanları,

-Herhangi bir yaş kriteri aranmaksızın yerel ya da bölgesel düzeyde gençlik alanında görev yapmakta olan kamu/hükümet kuruluşlarının temsilcileri,

-13-30 yaş aralığında olmak kaydıyla okudukları okulda herhangi bir öğreci topluluğuna/kulübüne üye gençler

başvuruda bulunabilirler.

Eğitim Programına kabul edilen katılımcıların eğitim süresince tam pansiyon konaklama masrafları ile eğitim programının başlangıç ve bitiş tarihleri göz önüne alınmak kaydıyla ulaşım masrafları AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı tarafından karşılanacaktır.

Eğitim Programına ilgi duyanlar aşağıdaki linkten en geç 18 Haziran 2014 günü mesai saati (18:00) bitimine kadar başvurularını yapmalıdırlar.
http://www.ua.gov.tr/kurumsal/duyuru-ve-etkinlikler/2014/06/26/default-calendar/kat%C4%B1l%C4%B1mc%C4%B1-listesi---%C3%B6zg%C3%BCd%C3%BCml%C3%BC-%C3%B6%C4%9Frenmenin-gen%C3%A7lik-%C3%A7al%C4%B1%C5%9Fmalar%C4%B1nda-kullan%C4%B1lmas%C4%B1-self-directed-learning-in-youth-work-14-18-nisan-2014-istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder